آکادمی ریپل ، تحلیل فاندامنتال ریپل

آکادمی ریپل ، نخستین سایت تخصصی فارسی تحلیل تکنیکال و بررسی فاندامنتال ارز دیجیتال ریپل

خدمات صرافی ارز دیجیتال هیوبی گلوبال در ایران ، با اپلیکیشن صرافی هیوبی ایران حتما باید بوسیله vpn در این صرافی ثبت نام کنید

آموزش خرید و فروش ریپل با ربات تریدر ارز دیجیتال شرمپی

بهترین ربات‌‌‌های تریدر ارز دیجیتال چیستند و معرفی آنها: ارزهای دیجیتال هم اکنون بعنوان یک پدیده مدرن قابل توجه باقی مانده است. آنها بسیار سریع به محبوبیت رسیده اند و به نظر نمی‌رسد که جایگاه خود را به این زودی‌ها از دست بدهند، با وجود وضعیت فعلی جهان، ارز دیجیتال در بازار همچنان بسیار سودآور هستند. سرمایه گذاری درآنها می‌تواند سود خوبی از ترید یا معاملات ارز دیجیتال برای شما داشته باشد.( آپدیت ۲۰۲۱ ) معرفی بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال

دانلود مستقیم ربات تریدر ارز دیجیتال شرمپی

شما با استفاده از ابزارهای سرمایه گذاری یا سرمایه گذاری بلند مدت می‌توانید در معاملات یا ترید ارز دیجیتال سود بزرگی کسب کنید.

در صرافی‌ها بعد از تجزیه و تحلیل بازار با بررسی موقعیت‌ها، بررسی نمودار قیمت، مشاهده تمامی‌اطلاعات فنی و غیره می‌توانید سود کسب کنید.

با این حال انجام معاملات ارزی دیجیتال در حالت اتوماتیک و با استفاده از ربات‌‌‌های مخصوص امکان پذیر است. ما در این مقاله سعی خواهیم کرد که چگونگی کارکرد با ربات تریدر ارز دیجیتال را توضیح دهیم و دریابید که آیا استفاده از آنها سودآور است یا خیر.

ربات‌‌‌های تریدر ارز دیجیتال

تجارت موثر و خوب در سیستم‌‌‌های مالی مدرن بدون مشارکت مستقیم دلال‌ها در معاملات امکانپذیر است. که این تجارت موثر و خوب شامل ارزهای دیجیتال هم می‌شود، در حالیکه استفاده صحیح از کارکرد در ربات تریدر ارز دیجیتال میتواند سود خوبی برای معامله کننده فراهم آورد.

کریپتو بات (Crypto Bot)

کریپتو بات یا همان ربات ارز دیجیتال یک الگوریتم ویژه ایجاد می‌کند که از شاخص‌‌‌های مختلفی استفاده می‌کند و همچنین یک سیستم نرم افزاری (اسکنر) برای شناسایی نقاط ورودی به بازار و انجام معاملات از طرف کاربر است.

نرم افزار کریپتوبات توانایی انجام معاملات به صورت اتوماتیک را داراست، معامله کننده با مهارت و دانش برنامه نویسی می‌تواند ربات ارز دیجیتال شده خود را ایجاد کند یا فرصت را برای تجارت ارزهای دیجیتال ایجاد کند. این ربات سرمایه‌‌‌های ایجاد شده را به طور مستقل وارد تجارت می‌کند و درآمدی پایدار را در اختیار صاحب آن قرار می‌دهد.

چه راهکار و ربات مناسبی را انتخاب کنیم؟

اگر شما بخواهید ترید یا معامله خودتان را توسط بیت کوین به تتر [USD/BTC] یا دیگر ارزهای دیجیتالی انجام دهید، باید بیشتر راجع به تفاوت ربات تریدر ارز دیجیتال بدانید مهمترین تفاوت این ربات‌ها این است که بعضی از آنها رایگان هستند و بعضی دیگر خیر.

علاوه بر آن شما باید فاکتور هایی از قبیل ربات‌‌‌های قابل اعتماد و سودآور، ربات هایی با بررسی خودکار کاربران، ربات هایی که می‌شود آسان از آن‌ها استفاده کرد و ربات هایی که امنیت دارند، را در نظر بگیرید.

خیلی مهم است که در مورد سرمایه گذاری خودتان تصمیم بگیرید و اجازه ندهید که ربات تریدر ارز دیجیتال برای مدت طولانی در معاملات سرمایه گذاری کند. ( به عبارت ساده تر نبایستی معاملات توسط ربات‌ها خیلی باز بمانند. )

راهکارهایی وجود دارد که میتواند برای دستیابی شما به سود بیشتر کمک کند، بیایید با تفاوت بین معاملات روزانه و موقعیت‌‌‌های هودلینگ (hodling) شروع کنیم:

● معاملات روزانه روشی است که شما در یک روز خرید و فروش می‌کنید. این نوع معاملات به افزایش قیمت کوتاه مدت بستگی دارد. ربات‌‌‌های تریدر ارز دیجیتال (Cryptocurrency) می‌توانند برای معاملات روزانه مفید باشند.

● استراتژی طولانی مدت، در معاملات ارز دیجیتال هودل (hodl) ( به معنای ذخیره ارز ) گفته می‌شود. این اصطلاح ریشه در کلمه (hold) [به معنی نگهداری و حفظ] دارد. که مفهومی‌از امید به افزایش نرخ ارز است.

روش‌‌‌های معاملاتی فوق هم برای بازار بورس و اوراق بهادار و همچنین برای مارکت ارز‌‌‌های دیجیتال اعمال می‌شود. با این حال استراتژی‌‌‌های قابل استفاده در معاملات ارزی محدود به مطالب گفته شده در بالا نیست.

معامله ی آربیتراژ (Arbitrage Transcation)

معامله ای است که با هدف خرید ارز دیجیتالی از یک صرافی و فروش آن در صرافی دیگر است. برای مثال در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی قیمت بیت کوین در کشور کره شمالی ۴۳ درصد بیشتر از قیمت آن در آمریکا بوده است. به همین دلیل است که اسکن همزمان صرافی‌‌‌های ارز دیجیتال مختلف دنیا با استفاده از ربات معاملاتی اتوماتیک بسیار مفید است.

بازارسازی (Market making)

این یکی دیگر از روش‌‌‌های معاملات ارزی است که معامله کننده میتواند محدودیتها را بردارد. (درخواست برای خرید و فروش ارز دیجیتالی و قیمت مشخص).

در بازار معامله کنندگانی که این استراتژی را انتخاب میکنند، سعی میکنند ارزانتر بخرند و گرانتر بفروشند. آنها شکافی بین پیشنهاد و قیمت و تفاوت بین حداکثر و حداقل قیمت معاملات ایجاد میکنند.

آیا ربات‌‌‌های تریدر ارز دیجیتال کار می‌کنند؟

ربات‌‌‌های معاملاتی با واکنش به بازار کریپتو (ارزهای دیجیتال) کار می‌کنند. بسیاری از ربات‌‌‌های ارز دیجیتال از میانگین متحرک نمایی (EMA) برای تحلیل بازار استفاده می‌کنند. [میانگین متحرک به معامله گران کمک می‌کنند تا بتوانند روند یا عدم وجود روند، را در یک بازار شناسایی کنند و همچنین زمانی که روندی در حال وارونه شده است نشانه‌‌‌های آن را دریافت می‌کنند و فرمولی برای محاسبه دارد.]

ایی ام اِی بر اساس تاریخ معاملات و یا بازار خرید و فروش آن اندازه گیری می‌شود. بعضی اوقات نمی‌تواند نشانه ای از عملکرد معاملات در آینده نشان دهد با این حال ربات تریدر ارز دیجیتال تعامل مداوم با بازار دارد.

علاوه بر این ربات‌ها بر اساس احساسات تصمیم نمی‌گیرند. آنها با دسترسی مداوم به اطلاعات چندین معامله و رعایت استراتژی‌‌‌های سرمایه گذاری از پیش تعیین شده ربات‌ها میتوانند معاملات را سریع تر و بیشتر از یک انسان انجام دهند.

اینکه شما از الگوریتم خودتان برای معاملات بیت کوین یا از تنظیمات پیش فرض ربات استفاده می‌کنید فرقی ندارد ولی به هر حال باید از بازار ارز دیجیتال و منابع خود به خوبی آگاهی داشته باشید.

معرفی  بهترین ربات‌‌‌های تریدر ارز دیجیتال حال حاضر جهان

ربات تریدر ارز دیجیتال

ربات تریدر ارز دیجیتال

ربات‌ها به سرمایه گذاران و معامله گران در بازار ارز دیجیتال که درآمد کسب می‌کنند، کمک می‌کند که بیشتر و بیشتر به تجارت مدرن آنلاین علاقه مند شوند. ما الگوریتم‌‌‌های امیدوارکننده و پایدار را انتخاب کرده ایم که می‌تواند به کاربران کمک کند تا در سال ۲۰۲۰ از ارز دیجیتال سود کسب کنند.

 

۳٫ شِرِمپی (Shrimpy)

SHRIMPY TRADER BOT

شرمپی ( Shrimpy ) به زبان فارسی به معنی میگو است. شرمپی یک ربات تریدر ارز دیجیتال است و خرید و فروش و کسب سود از ارز‌‌‌های دیجیتال را با استراتژی‌‌‌های خودش برای معامله گران آسانتر کرده است.

این کار را اتوماتیک و از طریق سیگنال‌‌‌های از پیش تعیین شده انجام می‌دهد. ربات شرمپی در سال ۲۰۱۸ میلادی تاسیس شده است و از طریق اپلیکیشن آنلاین کار می‌کند. در کنار داشتن یک نسخه رایگان که اکثر ویژگی‌‌‌های آن را ارائه می‌دهد شرمپی همچنین دارای حساب پولی است که ویژگی‌‌‌های پیشرفته ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ربات شرمپی از استراتژی‌‌‌های زیادی بهره می‌برد که می‌توانید با مراجعه به وب سایت آنها و ثبت نام از نحوه عملکرد آن بیشتر آگاه شوید.

دانلود مستقیم ربات تریدر ارز دیجیتال شرمپی