آکادمی ریپل ، تحلیل فاندامنتال ریپل

آکادمی ریپل ، نخستین سایت تخصصی فارسی تحلیل تکنیکال و بررسی فاندامنتال ارز دیجیتال ریپل

خدمات صرافی ارز دیجیتال هیوبی گلوبال در ایران ، با اپلیکیشن صرافی هیوبی ایران حتما باید بوسیله vpn در این صرافی ثبت نام کنید

آموزش خرید و فروش ریپل در صرافی اکسکوینو

excoino یکی از سایت های خرید و فروش ارز دیجیتال است که یک سالی است فعالیت خود را شروع کرده اما در طی این یک سال از فعالیت با خدمات خوبی که ارائه داده مشتریانی زیادی را به خود جذب کرده است. از نکات قوت excoino می توان به پشتیبانی بیش از 20 ارز مجازی مختلف اشاره کرد که با قیمت معقولی برای خرید و فروش قرار گرفته است. یکی از نکات جالب این سایت دیدن قیمت تمامی ارزها آن اشاره کرد که دیگر نیاز نیست وارد پنل خود شوید و قبل از این که عضو شوید می توانید قیمت و پشتیبانی تمامی ارزهای این سایت را مشاهده کنید. پس از ثبت نام و احراز هویت می توانید به تمامی خدمات به صورت اتوماتیک دسترسی داشته باشید. بخش پشتیبانی سایت هم بسیار خوب عمل کرده و از همه مهمتر این سایت هم دارای اپلیکیشن موبایلی است اما فعلا فقط برای آندروید در دسترس است.

ثبت نام در صرافی اکسکوینو

 

در سراسر دنیا راه‌ها و سامانه‌های مختلفی برای خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال وجود دارد. اما پیدا کردن سامانه امن و قابل اعتماد برای تبدیل این ارزها به ریال و خرید آن‌ها توسط ریال همواره یکی از دغدغه‌های سرمایه‌گذاران ایرانی محسوب می‌شد. در این قسمت ما قصد داریم راهنمای کاملی از خرید و فروش ارزهای دیجیتال در اکسکوینو در اختیار شما قرار بدهیم.

 

 

چگونه کیف پول ریالی خود را شارژ کرده و رمز ارز دریافت کنید؟

برای خرید هر ارز از سامانه اکسکوینو ابتدا می‌توانید موجودی کیف پول ریالی خود را در سایت افزایش دهید. برای این منظور از طریق مراجعه به بخش مدیریت کیف پول روی ارز ریال گزینه واریز را انتخاب کرده و مقدار مدنظر خود برای شارژ کردن کیف پول را وارد نمایید. لازم به ذکر است امکان ثبت ۸ کارت بانکی در حساب کاربری فراهم شده است که با هر کارت می‌توانید موجودی ریالی خود را تا سقف ۵۰ میلیون تومان افزایش دهید. (توجه داشته باشید که کارت بانکی که تراکنش خود را توسط آن انجام می‌دهید میبایست به نام شخص صاحب حساب کاربری باشد) 

ثبت نام در صرافی اکسکوینو

راهنمای خرید و فروش رمز ارز‌ها د اکسکوینو
شارژ کیف پول

چگونه موجودی ریالی کیف پول خود را به رمز ارز تبدیل کنید؟

برای تبدیل موجودی کیف پول ریالی به رمز ارز مورد نظر خود، وارد حساب کاربری شده و در بخش مدیریت کیف پول، روی ارز ریال کلیک کرده و گزینه تبدیل به ارز مربوطه را انتخاب نمایید. سپس مقدار ریالی که می‌خواهید در ازای دریافت رمز ارز خود پرداخت کنید را وارد کرده و گزینه ثبت سفارش را بزنید. توجه داشته باشید که تراکنش‌های مربوط به تبدیل رمز ارزها به ریال و بلعکس شامل پرداخت کارمزد نخواهد شد و این معاملات با قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال انجام می‌شوند.

راهنمای خرید و فروش رمز ارز‌ها د اکسکوینو
تبدیل ریال به رمز ارز

پس از ثبت سفارش و انجام تاییدیه نهایی، تراکنش شما انجام شده و موجودی کیف پول رمز ارز مورد نظر شما افزایش خواهد یافت.

چگونگی فروش رمز ارز به اکسکوینو

برای فروش رمز ارز به اکسکوینو دو حالت پیش روی کاربران قرار می‌گیرد. 

حالت اول: مقدار رمز ارز در موجودی کیف پول کاربران در اکسکوینو قرار داشته باشد. در این صورت برای ثبت تراکنش فروش میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود شده و در بخش داشبورد گزینه پرداخت می‌کنید را روی ارزی که قصد فروش آن را دارید و گزینه دریافت می‌کنید را روی ریال قرار دهید. با وارد کردن مقدار ارز مد نظر خود برای فروش گزینه ثبت  سفارش را انتخاب نمایید. با انجام دادن مراحل مربوط به تاییدیه تراکنش خود، تراکنش فروش شما با موفقیت ثبت شده و مبلغ ریالی مربوط به این تراکنش به موجودی کیف پول ریالی شما واریز خواهد شد.

راهنمای خرید و فروش رمز ارز‌ها د اکسکوینو
فروش رمز ارز به اکسکوینو
 
راهنمای خرید و فروش رمز ارز‌ها د اکسکوینو
فروش رمز ارز

حالت دوم: موجودی ارز مورد نظر در کیف پول خارج از سایت اکسکوینو قرار دارد. در این صورت اگر رمز ارز شما جزء یکی از ارزهای بیت کوین، لایت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، تتر، ریپل و استلار باشد، می‌توانید در بخش مدیریت کیف پول، روی ارز دلخواه بر روی  گزینه واریز کلیک کرده و مقدار ارز مورد نظر خود را به آدرس اعلام شده انتقال دهید و پس از واریز ارز، در بخش داشبورد ارز مربوطه را به فروش رسانید. 

اما اگر ارزی که قصد فروش آن را دارید جزء هفت ارز مذکور نبود، ابتدا ارز خود را به یکی از این رمز ارزها تبدیل کرده و سپس مراحل فوق‌الذکر را انجام دهید. در حقیقت ارزهایی که در قسمت مدیریت کیف پول، گزینه واریز آن‌ها فعال است به این معنی است که امکان واریز و تبدیل آن‌ها وجود داشته و در غیر این صورت میبایست ابتدا در ولت مبدا، ارز را تبدیل به تتر یا بیت کوین نموده و پس از آن واریز خود را انجام دهید.

نحوه انتقال ارز به کیف پول‌های خارج از سایت اکسکوینو

در صورتی که قصد برداشت ارز از کیف پول‌های خودتان در اکسکوینو و انتقال آن به سایر کیف پول‌های خارج از سایت را دارید، به قسمت مدیریت کیف پول مراجعه کنید. در این قسمت روبه‌روی هر رمز ارز گزینه برداشت را مشاهده خواهید کرد. با کلیک روی گزینه برداشت و وارد کردن مقدار ارزی که قصد انتقال آن را دارید، سفارش خود را ثبت و به مرحله بعد می‌روید. با کلیک بر روی گزینه ثبت سفارش خرید شما هم تکمیل خواهد شد.

راهنمای خرید و فروش رمز ارز‌ها د اکسکوینو

راهنما انتقال ارز به کیف پول خارج از اکسکوینو

ثبت نام در صرافی اکسکوینو

 

شرکت دانش بنیان اکسکوینو متشکل از متخصصان و افراد خبره در زمینه بلاک چین و رمز ارزها با هدف ایجاد بستری امن جهت انجام معاملات و با ارائه مطالب آموزشی و تحلیلی، سعی دارد آگاهی کابران خود را نسبت به این بازارمالی نوظهور افزایش داده و آن‌ها را در جهت انجام معاملات رمز ارزی و پیوستن به اقتصاد آزاد جهانی یاری کند. برای شروع خرید و فروش رمز ارزهای برتر دنیا همین حالا به قسمت ثبت نام در سامانه اکسکوینو مراجعه کرده و به دنیای پر سود ارزهای رمز نگاری شده وارد شوید.